Úpravy

03.02.2013 23:17
Moje první úprava byla odpojení bílého drátu - white wire mod Vzhledem k tomu že serivé nastavení řídící jednotky musí dodržovat určité limity ohledně hluku a emisí , je tato nastavena tak aby stanovené limity dodržovala.   A dodržení je dosáhnuto tím, že plyn nereaguje při rozjezdu tak rychle...
04.02.2013 13:50
Další úpravou byla výměna vzduchového filtru za sportovní K&N , který dá motoru víc vzduchu a další výhodou je možnost jeho vyprání a opětovného použití. Od výměny filtru byl už jen krůček k otevřenému sání , jehož úprava spočívá v sundání vrchního krytu airboxu a vytvoření nového krytu. Já...
04.02.2013 19:06
Další krok byl výfuk , úprav  je na youtube několik , tak jsem se rozhodl koupit druhý sériový výfuk a ten rozřezat a předělat ... ať vím jestli to jde. Při hledání vhodného dárce jsem ale narazil na inzerát s originál race výfukem  a bylo rozhodnuto ... za pár dnů mi dorazil za...
26.03.2013 21:27
Zatím poslední z úprav kterou jsem dělal je koupě malého voltmetru velikosti 23 x 14 mm - vybral jsem si zelené podsvětlení   , a rozhodl se umístit ho do místa v tachometru , kde jsou dvě volné a neobsazené žárovky .  Jde mi jen o to vědět kolik voltů má napětí motorky během ...
31.03.2013 09:33
Protože je zadek Buellu hezčí bez spz  na struhadle na sýr měl jsem v plánu udělat  z laminátu novou zadni část se světlem bez úchytu značky , a značku namontovat pod světlo. Podle originálu zadku jsem udělal negativní formu z laminátu a pak jsem výsledny výrobek  z laminátu dotvořil...
31.03.2013 12:35
Když byl hotový zadek z laminátu , bylo mi líto na něj montovat značku, protože to vypadalo krásný bez ní, dostal jsem tedy nápad ji umístit na bok , šlo jen o vymyšlení držáku aby byl dost stabilní a přitom nenarušoval celkový vzhled Buellu. Nápad jsem odvodil z plechových držáků které jsem viděl...
26.04.2013 20:54
  Pro ochranu vidlice , přední i zadní je vhodné je chránit nástavci z duralu nebo silonu, materiál namontovaný do osy kola slouží k tomu aby se odřel chránič a ne samotná vidlice. Našel jsem hodně druhů ve všech možných designech a rozhodl se pustit do  výroby duralových ve tvaru kuželu...
07.05.2013 19:58
Tak při počátku sezony jsem se rozhodl věnovat vyvážení kol. Zatím jsem vyvažoval jen ve stojanu pomocí tyče a věřil ložiskům v kolech , ale není nad přesně vysoustruženou osu která má kužely a točí se na čtyřech ložiskách.    Z jeklu jsem nařezal a svařil rám , navrtal díry na osazení...
10.05.2013 21:50
Když jsem měl rozebraný budíky kvůli zabudování voltmetru .. začalo mě lákat udělat si vlastní návrh budíků několik večerů kreslení a kombinování  a pak pokus. Vytisknout návrh na papír , párkrát zkoušet přesnou velikost, zkusit zalepit do fólie a vypadalo to super , ale za pár dnů to zvlhlo...
11.10.2013 19:08
Protože jsem s kamarádem řešil cukání při brždění ... a už víc Buellriderů o tom psalo ..... lámal jsem si hlavu jak to upravit. Ačkoliv jsem s cukáním problém neměl, rozhodl jsem se jako pokusný králík použít svůj kotouč, už protože hladký bude vypadat prostě líp a je potřeba dát nové brzdové...
17.08.2014 20:42
  Jedním z kroků tuningu je ořezání zadku a ochuzení ho o struhadlo na sýr, jak říká překlad usa kde je běžně označován jako cheese grater :-)   Tak je potřeba nakoupit pár solidních kotoučků do flexy a řezat a řezat .... slitina se řeže celkem blbě a dokáže i zalepit kotouč a seknout se,...
Záznamy: 1 - 12 ze 12

Diskusní téma: Úpravy

cialis vs viagra dosage equivalents

rhiverics | 02.06.2021
<a href=https://ponlinecialisk.com/>cheap cialis online canadian pharmacy[/url]

Přidat nový příspěvek

Kontakt

Martin Nejedlý Horní Žďár 20
Ostrov
36301
608957116
buellgaraz@email.cz